Адміністрація вирішила продати даний сайт. За детальною інформацією звертайтесь за адресою: rozrahu@gmail.com

Bubbles

Інформація про навчальний заклад

ВУЗ:
Національний університет Львівська політехніка
Інститут:
КСС
Факультет:
Не вказано
Кафедра:
Кафедра ЕОМ

Інформація про роботу

Рік:
2016
Тип роботи:
Самостійна робота
Предмет:
СП

Частина тексту файла

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ “ЛЬВІВСЬКА ПОЛІТЕХНІКА” Кафедра ЕОМ  Самостійна робота з дисципліни: «Проектування інтерфейсів користувача» На тему: «Bubbles» Мета роботи Вдосконалити мистецтво проектування інтерфейсів користувача. Навчитися балансувати на межі “вимоги замовника” – “доцільність-можливості”. Навчитися враховувати вік замовника та його вимоги до продукту. Зміст задачі Створити гру ”Bubbles”. Програма має забезпечувати грати в гру «Bubbles» за усіма правилами. Правила гри Правила гри «Bubbles» прості: Потрібно знаходити кульки однакового кольору, які знаходяться в рядок або/та стовпець. Бали рахуються за формулою : N=n*(n-1), де n-кількість вибраних кульок. Мінімальна кількість вибраних кульок рівна двом. Підказки та поради Можна робити кроки повертатись назад і вперед. Виводиться загальний рахунок і рахунок за вибрані кульки Реалізація діалогу При виборі типу інтерфейсу насамперед врахуємо непідготовленість користувача, що полягає у бажанні одразу приступити до роботи, якомога швидше опанувати керування та мати естетично красивий вигляд. Для таких вимог найкраще підходить інтерфейс типу меню у вигляді піктограм. Це дозволить створити красивий інтерфейс за допомогою різноманітних малюнків, зробити його зручним використовуючи кнопки, границі, і т.п. З точки зору швидкості роботи, функціональності, такий інтерфейс дозволяє відразу приступити безпосередньо до гри. Основним в даній роботі є створення зручного та красивого інтерфейсу для комфортної гри в «Bubbles». Алгоритм задачі  Рис. 1. Граф-схема алгоритму роботи гри «Bubbles» Основне вікно інтерфейсу користувача При запуску гри користувача відображається основне вікно у якому вже запущена нова гра (рис. 2). / Рис.2. Основне вікно ігри Операції з інтерфейсом користувача Для початку гри користувач повинен або просто запустити ігру на виконання, або коли користувач хоче почати гру заново він повинен нажати кнопку «Ігра-Нова гра», після чого скидають попередні дані (рис. 3). Після першого кліка вибираються кульки одного кольору, які знаходяться поряд(вертикально та/або горизонтально)(рис4). Після цього в правому нижньому куті виводиться можливу кількість очок, які користувач може отримати зробивши хід. / Рис.3. Запуск нової гри / Рис.4. Вибір кульок Щоб взірвати кульки потрібно вибрати їх повторно(рис5). Якщо ж користувач сумнівається, то він може вибрати інші кульки і не взривати поточні. / Рис.5.Виконано хід Якщо користувачу не сподобався хід(або декілька ходів), він може відмінити їх, вибравши «Крок - Назад» або використати комбінацію клавіш CTRL-Z. Для виконання ходу вперед потрібно вибрати «Крок - Вперед» або комбінацію CTRL-Y. Крок вперед не можна робити, поки не буде здійснено хоча б одного кроку назад. Для зручності кнопки «Назад», «Вперед», «Нова ігра» виведені у лівому верхньому куті(рис6). / Рис.6. Кнопки «Назад», «Вперед», «Нова ігра» Також користувач може вийти з гри нажавши «Вихід» (рис. 7). / Рис. 7 Вихід з гри Коли кроків уже не буде або буде знищено усі кульки, виведеться діалогове вікно з кількістю набраних балів і пропозицією почати нову ігру(рис8). / Рис.8. Повідомлення про кінець ігри. Якщо користувач має будь-які зауваження або побажання до розробника даної гри, він може обрати у «Help» - «Про Bubbles» і побачити ім’я розробника(рис. 9) / Рис. 9 Про програму Інструментальні засоби розробки У розробці гри «Сапер» я використав засіб розробки Visual Studio з WPF. На рис. 10 показане вікно Visual Studio з панелею елементів. / Рис. 10 Вікно Visual Studio Платформа Windows Presentation Foundation (WPF) дозволяє створювати клієнтські програми для настільних систем Windows з привабливим для користувача інтерфейсом. В основі WPF лежить незалежний від дозволу векторний модуль візуалізації, що використовує можливості сучасного графічного обладнання. Можливості цього модуля розширюються за допомогою комплексного набору функцій розробки додатків, які включають в себе мову XAML, елементи управління, прив'язку до...
Антиботан аватар за замовчуванням

11.05.2016 20:05

Коментарі

Ви не можете залишити коментар. Для цього, будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.

Завантаження файлу

Якщо Ви маєте на своєму комп'ютері файли, пов'язані з навчанням( розрахункові, лабораторні, практичні, контрольні роботи та інше...), і Вам не шкода ними поділитись - то скористайтесь формою для завантаження файлу, попередньо заархівувавши все в архів .rar або .zip розміром до 100мб, і до нього невдовзі отримають доступ студенти всієї України! Ви отримаєте грошову винагороду в кінці місяця, якщо станете одним з трьох переможців!
Стань активним учасником руху antibotan!
Поділись актуальною інформацією,
і отримай привілеї у користуванні архівом! Детальніше

Оголошення від адміністратора

Антиботан аватар за замовчуванням

пропонує роботу

Admin

26.02.2019 12:38

Привіт усім учасникам нашого порталу! Хороші новини - з‘явилась можливість кожному заробити на своїх знаннях та вміннях. Тепер Ви можете продавати свої роботи на сайті заробляючи кошти, рейтинг і довіру користувачів. Потрібно завантажити роботу, вказати ціну і додати один інформативний скріншот з деякими частинами виконаних завдань. Навіть одна якісна і всім необхідна робота може продатися сотні разів. «Головою заробляти» продуктивніше ніж руками! :-)

Новини